Pravidla a podmínky soutěže
Soutěž nese oficiálni název INSTAHERO / ČESKO - SLOVENSKO HLEDÁ INFLUENCERA!
Dne 22.2.2019 ve 22:02 spouštíme celou soutěž, kde porota přes hashtag #ZMENIMINSTAGRAM vybere 100 soutěžících, které pozvena casting. Z castingu vzejde 10 finalistů - HRDINŮ.
Přihláškou do soutěže je foto nebo video umístěné na Instagramový profil přihlášeného s hashtagem #ZMENIMINSTAGRAM. Soutěžící zároveň musí sledovat profil soutěže @instaheroshow. Přihlásit se musí v termínu od 22.2.2019 22:02 do 1.3.2019 22:00.
100 předvybraných soutěžících z hashtagu #ZMENIMINSTAGRAM bude kontaktováno pomocí direct message na Instagramu.
Přes tento zdroj jim bude zaslán link na registraci na casting, který proběhne 3.3. 2019 v hotelu Mama Shelter Prague, předpokládaný čas 10-20hodin.Průběh castingu: odborná porota složená z přední české influencerky, marketingové expertky a reklamního producenta, bude vybírat 10 finalistů na základě instagramového profilu a kreativního odpromování vybraného pruduktu přímo v den konání castingu. v průběhu 10 víkendů od března do května představíme několik VÝZEV, ve kterých budou finalisti postaveni před úkoly, ze kterých odborná porota, mentoři a sledující vyhodnotí nejslabší článek, který posléze vypadne. Každý týden vypadne jeden soutěžící až zbydou 3 finalisti.
Z těch se na GRAND FINÁLE 3.5.2019 vybere vítěz INSTAHERO!V soutěži budeme představovat / dokumentovat novodobý styl života influencerů - finalisti budou dostávat balíčky produktů s klientským zadáním o propagaci a o víkendech “výzvách” budou pozváni na tzv. presstripy - výlety do resortů, hotelů, showroomů, na jízdy drahými auty na okruzích, na lety private jet letadly atd. za účelem propagace určitého produktu, služby, značky nebo lokality.
Soutěžící budou v rámci soutěže podstupovat workshopy a tréninky
pod vedením nejlepších českých influencerů, coachů, marketingových expertů, fotografů a pod. Témata se budou točit kolem Instagramu, jak se uživit influencerstvím, jak se chovat na soc.sítích, jak si chránit i částečně soukromí, jak být úspěšný atd.Kromě workshopů zameřených na úspěch, budeme soutěžící vzdělávat i v oblasti etiky influencerů, haterství, označování reklamy, tzv.blogeritídě, self-love, sustainability, charity a enviromentalistiky. tato odpovědnost současným influencerům chybí a tento přesah je pro nás stejně důležitý, jako část, která je vidět na povrchu.
Každý díl bude věnován jednomu z těchto témat.Každý z 10ti finalistů musí mít Instagramový business profil. Vítěz získává auto Kia Stonic s plným servisem a pojištěním na jeden rok a možnost uzavřít pracovní smlouvu na půl milionu korun s marketingovou agenturou zaměřenou na influencerství, SOCKY.
Kritériem pro vyřazování ze soutěže bude probíhat dle klíče v oblasti klíčových statistik, zadaných KPI´s pro danou výzvu, dle obsahového klíče hodnoceného odbornou porotou v čele s mentorem pro dané téma a do vyřazování budou zapojeni i sledující show Instahero.
Přesná kriteria budou vždy zveřejněna před každou výzvou, jelikož se mohou pro každý týden s danou challenge měnit.