Produktový partner

Min. 50tis. Kč

Umístnění produktu do 1 epizody

Zapojení v rámci scénáře

Produkty budou zaslány na adresy finalistů, kteří se pokusí o promoci a následně za výsledek budou hodnoceni v soutěži.

Promoce produktů na Instagramovém profilu soutěžícího, kterí ke konci souteže může dosáhnout 100-500tis. sledujících

Logo s proklikem a webu show

Vhodné pro e-shopy

Očakávané shlédnutí 1 mil.

Epizodový partner

Min. 200tis. Kč

Všechna plnění Produktového partnera a navíc:

1 celá epizoda věnována ke komunikaci značky, místa nebo produktu.

Finalisti se přesunou na místo a samotné úkoly se točí kolem partnerství

Partner je součastí natáčení epizody a rovněž součastí poroty - vyjádruje se k plnění očekávaní spolupráce s influenceri - finalisti.

Vhodné pro partneri, které chtějí odkomunikovat značku, nebo konkretní kampaň.

Příklad scenáře Epizodového partnera: Kia Motors CZ

Očakávané shlédnutí 1 mil.

Hlavní partner

Min. 1 mil. Kč

Všechna plnění Epizodového partnera a navíc:

Exkluzivita v segmentu

Logo je součástí live vysílání – na počátku a na konci každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu 1+1 min.

Prostor na komunikaci značky v každém dílu zakomponována do kampaně

Možnost další spolupráce s 9 finalistami a výhercem exkluzivita nabídky.

Očakávané shlédnutí 10 mil.

Investiční partner

Min. 10 mil. Kč

Všechna plnění Hlavního partnera a navíc:

Exkluzivní spolupráce s 9 finalistami a výhercem po dobu 2 let (predpokladaná hodnota 2 mil. korun)

10% z licenčních výnosu soutěže po dobu 2 let (predpokladaná hodnota 8 mil. korun)

 

Logo je součástí live vysílání – na počátku každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu


Logo je součástí live vysílání – na  konci každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu


Logo je součástí předělových znělek – v každém díle jsou 4 předělové znělky, díl má 20 min, objeví se na 1 sec


Při slavnostním zahájení bude logo na pozadí. Celebrity, finalisté se před logy budou fotit / mediální dosah od pozvaných novinářů a celebrit


Exkluzivita v segmentu Obchodních domů prodávajících modu


Exkluzivita v segmentu Fashion Retail. Jakákoliv značka, který bude mít reklamu v rámci děje, musí mít obchod v POP.


Logo POP a jeho kategorizace do sponzora bude součástí Press Kitu pro media


PR zpráva bude obsahovat popis hlavního partnera + jeho web


Logo s proklikem a webu show


Závěrečná show – 5.5. 2019, logo a prezentace podobně jako u úvodu, nicméně na Grand finále očekáváme dosah ze zásahem větším než na úvodu o předpokládaných 400%.


Umístěné loga do Instastories na profilech Instahero / min. 1x týdně


Umístění nálepky, místa, označení  do Instastories na profilech Instahero / min. 1x týdně


Dedikace jednoho celého Výběru na Instagramu pro partnera POP


Youtube bumper / zobrazení loga na 1sec v reklamě, která bude spuštěna skrz Internet, Youtube


Soutěžící zapojí na svém profilu POP minimálně (mimo týden s výzvou) do Instastories


Soutěžící zapojí na svém profilu POP minimálně (mimo týden s výzvou) do Instagram postu


Možnost další spolupráce s Instahero Influencery / exkluzivita nabídky. Nabídneme partnerství jako první POP


Výpis v partnerech pod každým Youtube videem z výzvy nebo vyhození

Ano

 

Ano

 

Ano

Ano

 

Ano

 

Ano

Ano

 

Ano

 

Ano