Produktový partner
Min. 50tis. Kč
Umístnění produktu do 1 epizody
Zapojení v rámci scénáře
Produkty budou zaslány na adresy finalistů, kteří se pokusí o promoci a následně za výsledek budou hodnoceni v soutěži.
Promoce produktů na Instagramovém profilu soutěžícího, kterí ke konci souteže může dosáhnout 100-500tis. sledujících
Logo s proklikem a webu show
Vhodné pro e-shopy
Očakávané shlédnutí 1 mil.
Epizodový partner
Min. 200tis. Kč
Všechna plnění Produktového partnera a navíc:
1 celá epizoda věnována ke komunikaci značky, místa nebo produktu.
Finalisti se přesunou na místo a samotné úkoly se točí kolem partnerství
Partner je součastí natáčení epizody a rovněž součastí poroty - vyjádruje se k plnění očekávaní spolupráce s influenceri - finalisti.
Vhodné pro partneri, které chtějí odkomunikovat značku, nebo konkretní kampaň.
Příklad scenáře Epizodového partnera: Kia Motors CZ
Očakávané shlédnutí 1 mil.
Hlavní partner
Min. 1 mil. Kč
Všechna plnění Epizodového partnera a navíc:
Exkluzivita v segmentu
Logo je součástí live vysílání – na počátku a na konci každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu 1+1 min.
Prostor na komunikaci značky v každém dílu zakomponována do kampaně
Možnost další spolupráce s 9 finalistami a výhercem exkluzivita nabídky.
Očakávané shlédnutí 10 mil.
Investiční partner
Min. 10 mil. Kč
Všechna plnění Hlavního partnera a navíc:
Exkluzivní spolupráce s 9 finalistami a výhercem po dobu 2 let (predpokladaná hodnota 2 mil. korun)
10% z licenčních výnosu soutěže po dobu 2 let (predpokladaná hodnota 8 mil. korun)
Logo je součástí live vysílání – na počátku každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu
Logo je součástí live vysílání – na konci každé live show, umístění loga nebo spotu na dobu
Logo je součástí předělových znělek – v každém díle jsou 4 předělové znělky, díl má 20 min, objeví se na 1 sec
Při slavnostním zahájení bude logo na pozadí. Celebrity, finalisté se před logy budou fotit / mediální dosah od pozvaných novinářů a celebrit
Exkluzivita v segmentu Obchodních domů prodávajících modu
Exkluzivita v segmentu Fashion Retail. Jakákoliv značka, který bude mít reklamu v rámci děje, musí mít obchod v POP.
Logo POP a jeho kategorizace do sponzora bude součástí Press Kitu pro media
PR zpráva bude obsahovat popis hlavního partnera + jeho web
Logo s proklikem a webu show
Závěrečná show – 5.5. 2019, logo a prezentace podobně jako u úvodu, nicméně na Grand finále očekáváme dosah ze zásahem větším než na úvodu o předpokládaných 400%.
Umístěné loga do Instastories na profilech Instahero / min. 1x týdně
Umístění nálepky, místa, označení do Instastories na profilech Instahero / min. 1x týdně
Dedikace jednoho celého Výběru na Instagramu pro partnera POP
Youtube bumper / zobrazení loga na 1sec v reklamě, která bude spuštěna skrz Internet, Youtube
Soutěžící zapojí na svém profilu POP minimálně (mimo týden s výzvou) do Instastories
Soutěžící zapojí na svém profilu POP minimálně (mimo týden s výzvou) do Instagram postu
Možnost další spolupráce s Instahero Influencery / exkluzivita nabídky. Nabídneme partnerství jako první POP
Výpis v partnerech pod každým Youtube videem z výzvy nebo vyhození
Ano
Ano
Ano
Ano
Ano
Ano
Ano
Ano
Ano